Gęsta siatka lameli i szerokie pojedyncze lamelki

Agresywna rzeźba bieżnika pokryta jest gęstą siatką lameli. Szersze. pojedyncze lamelki w centralnej części bieżnika zapewniają tak bardzo pożądaną przyczepność nawierzchni, zwłaszcza na mokrym śniegu, gdzie współczynnik tarcia jest najniższy.

Centralne żebro nowego kierunkowego bieżnika, czyli zgodnego z kierunkiem toczenia, poprawia stabilność prowadzenia pojazdu. Połączona środkowa część zapewnia bezpieczeństwo jazdy.  Ma to także pozytywny wpływ na bardziej równomierny wzór zużycia bieżnika, zapewniając dodatkowe bezpieczeństwo w miarę starzenia się opony. Opony zimowe stosowane jako opony trakcyjne zwykle zużywają się najpierw w środkowej części.

W szczególności wielowarstwowa struktura bieżnika w połączeniu z mieszanką bieżnikową zapewnia poziom stabilności jazdy, który przekracza poziom osiągalny przez standardowe bezkolcowe opony zimowe. Opona nie kołysze się, lecz toczy się stabilnie ignorując zmiany zimowych warunków pogodowych. Precyzyjna kontrola jazdy pozwala kierowcy zauważyć zmiany w poziomie tarcia i zareagować na czas. Geometria bloku bieżnika poprawia trakcję również na nierównych nawierzchniach.

Wróć do poprzedniej strony