Niezbędnik firmy oponiarskiej
Analityka biznesowa
Uzyskuj wartościowe informacje, podejmuj działania na bieżąco
Udoskonalona usługa Dealer Services firmy Nokian Tyres zapewnia wszystkie narzędzia w codziennej działalności Twojej firmy. Otrzymasz osobistą opiekę i indywidualne wsparcie dla siebie i swojego zespołu, szkolenie, materiały sprzedażowe oraz najnowsze informacje na temat gamy produktów firmy Nokian Tyres.
OBEJRZYJ WIDEONarzędzie sprzedaży
Obsługuj sprawniej, sprzedawaj więcej
Po wypróbowaniu bardzo szybkiej funkcji wyszukiwania w usłudze Dealer Services firmy Nokian Tyres nie powrócisz do dawnych metod. Wszystkie materiały produktowe znajdziesz w jednym miejscu: specyfikacje, kluczowe punkty sprzedaży oraz informacje dotyczące ceny i dostępności produktów. Ponadto usługa ta jest dostępna wszędzie i o każdej porze!
OBEJRZYJ WIDEOZarządzanie zamówieniami
Przyspiesz zamawianie, oszczędzaj czas
Proces zamawiania w usłudze Dealer Services firmy Nokian Tyres jest prosty i szybki. Możesz zobaczyć wszystkie aktualne ceny oraz dostępność produktów. Historia zamówień umożliwi Ci sprawdzenie stanu wszystkich swoich zamówień, bez względu na to, jak zostały wykonane.
OBEJRZYJ WIDEOMateriały marketingowe w Twoim języku
Przyciągaj klientów, wyróżniaj się
Potrzebujesz pomocy przy sprzedaży produktów firmy Nokian Tyres? Zebraliśmy dla Ciebie tutaj wszystkie podstawowe materiały, są gotowe do użycia i łatwe do znalezienia. Są nawet dostępne w Twoim języku. Przygotuj się do zwiększenia sprzedaży!
OBEJRZYJ WIDEOCzęsto zadawane pytania (FAQ)
Czym jest usługa Dealer Services firmy Nokian Tyres?
Udoskonalona usługa Dealer Services firmy Nokian Tyres łączy w jednym miejscu wszystkie stare usługi dostępne dla klientów B2B: Dealer Shop, Product Toolbox oraz Marketing Toolbox.
Ponadto obejmuje mnóstwo nowych funkcji:
- nowy kanał uzyskania osobistej obsługi dostępny na każdym urządzeniu,
- wyjątkowo szybki proces wyszukiwania i zamawiania w celu ułatwienia i przyspieszenia zamawiania opon,
- cała historia zamówień klienta w jednym miejscu bez względu na użyty kanał zamawiania,
- rzetelne i aktualne informacje na temat produktów i ich dostępności,
- usługi i dodatkowe materiały dostępne w sześciu językach.
Czy coś podobnego nie było dostępne wcześniej? Jaka jest różnica?
Jedna ze starszych usług dostępnych dla naszych klientów B2B może być Ci znana: Dealer Shop, Product Toolbox lub Marketing Toolbox. Różnica polega tym, że nowe usługi dają Ci łatwy dostęp do funkcjonalności starszych usług z jednego miejsca. Przykładowo, w trakcie szukania produktu możesz zamówić go lub uzyskać więcej informacji na jego temat w jednym widoku. To proste i łatwe rozwiązanie pozwoli zaoszczędzić Twój czas. Skontaktuj się z przedstawicielem już dzisiaj, aby uzyskać dostęp do usługi!
Kto może uzyskać dostęp do usługi Dealer Services firmy Nokian Tyres?
Praktycznie każdy może złożyć taki wniosek, ale dostępne usługi mogą różnić się w zależności od używanego konta. Jeśli już jesteś klientem, skontaktuj się z przedstawicielem, aby uzyskać pełne prawa dostępu.
Dlaczego powinienem zapisać się do usługi Dealer Services firmy Nokian Tyres?
Jeśli już sprzedajesz produkty firmy Nokian Tyres, nowa usługa może znacznie ułatwić Ci życie: w jednym miejscu możesz łatwo i szybko znaleźć wszystkie niezbędne informacje.
Już jestem klientem B2B firmy Nokian Tyres, jak mogę uzyskać dostęp?
Skontaktuj się z lokalnym przedstawicielem, aby uzyskać spersonalizowany dostęp, który jest podłączony do Twojego konta (Twoje ceny i dostępność).