Co zrobić jeśli opony nie spełniły moich oczekiwań?
1 Przekaż swój komplet opon do sprzedawcy
Program Nokian Tyres DSI Satisfaction dotyczy wyłącznie kompletu czterech opon o tym samym modelu zakupionych i zamontowanych jednocześnie na jednym pojeździe.
2 Wybierz inny komplet opon
Program satysfakcji z opon Nokian Tyres dotyczy wyłącznie kompletu czterech opon o tym samym modelu zakupionych i zamontowanych jednocześnie.
3 Wypełnij formularz zwrotu razem ze sprzedawcą opon
Kupujący zobowiązany jest do wypełnienia formularza zwrotu opon w ramach programu Nokian Tyres DSI Satisfaction.
Dla jakich opon dostępny jest gwarancja zadowolenia?
opona letnia
Nokian Tyres iLine
Nokian Tyres Wetproof
Nokian Tyres Wetproof SUV
Nokian Tyres Powerproof
Nokian Tyres Powerproof SUV
Nokian Tyres cLine Van
Nokian Tyres cLine Cargo
opona zimowe
Nokian Tyres WR D4
Nokian Tyres Snowproof
Nokian Tyres Snowproof P
Nokian Tyres Snowproof C
Nokian Tyres WR SUV 4
Nokian Tyres WR SUV 3
Nokian Tyres Hakkapeliitta LT3
Nokian Tyres Hakkapeliitta R3 SUV
Nokian Tyres Hakkapeliitta R5 SUV
Opony całoroczne
Nokian Tyres Seasonproof
Nokian Tyres Seasonproof SUV
Nokian Tyres Seasonproof C
Nokian Tyres Weatherproof
Nokian Tyres Rotiiva AT
Nokian Tyres Rotiiva AT Plus
Nokian Tyres Outpost AT
Pełnia zadowolenia z opon Nokian Tyres ma zastosowanie do podanych opon letnich, zimowych i całoroczne, a zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni od daty zakupu. Lista jest corocznie aktualizowana.