Co zrobić jeśli opony nie spełniły moich oczekiwań?
1 Przekaż swój komplet opon do sprzedawcy
Program Nokian Tyres DSI Satisfaction dotyczy wyłącznie kompletu czterech opon o tym samym modelu zakupionych i zamontowanych jednocześnie na jednym pojeździe.
2 Wybierz inny komplet opon
Program satysfakcji z opon Nokian Tyres dotyczy wyłącznie kompletu czterech opon o tym samym modelu zakupionych i zamontowanych jednocześnie.
3 Wypełnij formularz zwrotu razem ze sprzedawcą opon
Kupujący zobowiązany jest do wypełnienia formularza zwrotu opon w ramach programu Nokian Tyres DSI Satisfaction.
Dla jakich opon dostępny jest gwarancja zadowolenia?
opona letnia
Nokian iLine
Nokian Wetproof
Nokian Wetproof SUV
Nokian Powerproof
Nokian Powerproof SUV
Nokian cLine Van
Nokian cLine Cargo
opona zimowe
Nokian WR D4
Nokian Snowproof
Nokian Snowproof P
Nokian Snowproof C
Nokian WR SUV 4
Nokian WR SUV 3
Nokian Hakkapeliitta LT3
Nokian Hakkapeliitta R3 SUV
Nokian Hakkapeliitta R5 SUV
Opony całoroczne
Nokian Seasonproof
Nokian Seasonproof SUV
Nokian Seasonproof C
Nokian Weatherproof
Nokian Rotiiva AT
Nokian Rotiiva AT Plus
Nokian Outpost AT
Pełnia zadowolenia z opon Nokian Tyres ma zastosowanie do podanych opon letnich, zimowych i całoroczne, a zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni od daty zakupu. Lista jest corocznie aktualizowana.