JAK KORZYSTAĆ Z PROGRAMU DODATKOWEJ GWARANCJI:
1. Dostarcz uszkodzoną oponę do Dealera biorącego udział w programie
Dealer zweryfikuje ważność uprawnień wynikającą z programu DODATKOWEJ GWARANCJI, sprawdzając (a) oryginalny paragon potwierdzający zakup Opony, (b) e-mail z potwierdzeniem rejestracji DODATKOWEJ GWARANCJI Nokian Tyres oraz (c) spełnienie pozostałych warunków (ograniczeń) programu DODATKOWEJ GWARANCJI, w szczególności dokonuje pomiaru głębokości bieżnika opony;
2. Dealer wymieni oponę
Dealer przekaże ci nieodpłatnie nowy, odpowiadający uszkodzonemu, produkt Nokian Tyres w miejsce produktu, który uległ uszkodzeniu. Poniesiesz wyłącznie koszty montażu nowej Opony.
3. Dealer wypełni formularz
Dealer oraz klient wypełniają Kartę zgłoszenia. Klient zachowuje oryginał, a Dealer kopię karty.
Dodatkowa gwarancja ma zastosowanie wyłącznie do następujących modeli opon:
OPONY ZIMOWE
Nokian WR D4
Nokian Snowproof
Nokian Snowproof P
Nokian Snowproof C
Nokian WR SUV 4
Nokian WR SUV 3
Nokian Hakkapeliitta LT3
OPONY CAŁOROCZNE
Nokian Seasonproof
Nokian Seasonproof SUV
Nokian Seasonproof C
Nokian Weatherproof
Nokian Rotiiva AT
Nokian Rotiiva AT Plus
Nokian Outpost AT
OPONY LETNIE
Nokian iLine
Nokian Wetproof
Nokian Wetproof SUV
Nokian Powerproof
Nokian Powerproof SUV
Nokian cLine Van
Nokian cLine Cargo
Program Dodatkowej gwarancji jest ważny wyłącznie względem Opon zakupionych w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. na terytorium Polski u autoryzowanego dealera Nokian Tyres uczestniczącego w programie Dodatkowej gwarancji.
Rejestracja Dodatkowej gwarancji
Dodatkowa gwarancja oznacza bezpieczeństwo i radość z jazdy w każdych warunkach. Dodatkowa gwarancja na wybrane opony to bezpłatny bonus dla klientów, który pozwoli kontynuować podróż pomimo nagłych wypadków.
W ramach programu dwuletniej Dodatkowej gwarancji klient otrzyma od Dealera biorącego udział w programie bezpłatnie nową, odpowiadającą uszkodzonej, oponę w przypadku, gdy oryginalna opona klienta ulegnie przypadkowemu uszkodzeniu.