Nokian Tyres Dealer Services

Nokian Tyres Dealer Services

Niezbędnik firmy oponiarskiej

Zaloguj się

Zapomniałeś hasła?

Analityka biznesowa

Uzyskuj wartościowe informacje, podejmuj działania na bieżąco

Udoskonalona usługa Dealer Services firmy Nokian Tyres zapewnia wszystkie narzędzia w codziennej działalności Twojej firmy. Otrzymasz osobistą opiekę i indywidualne wsparcie dla siebie i swojego zespołu, szkolenie, materiały sprzedażowe oraz najnowsze informacje na temat gamy produktów firmy Nokian Tyres.

Narzędzie sprzedaży

Obsługuj sprawniej, sprzedawaj więcej

Po wypróbowaniu bardzo szybkiej funkcji wyszukiwania w usłudze Dealer Services firmy Nokian Tyres nie powrócisz do dawnych metod. Wszystkie materiały produktowe znajdziesz w jednym miejscu: specyfikacje, kluczowe punkty sprzedaży oraz informacje dotyczące ceny i dostępności produktów. Ponadto usługa ta jest dostępna wszędzie i o każdej porze!

Zarządzanie zamówieniami

Przyspiesz zamawianie, oszczędzaj czas

Proces zamawiania w usłudze Dealer Services firmy Nokian Tyres jest prosty i szybki. Możesz zobaczyć wszystkie aktualne ceny oraz dostępność produktów. Historia zamówień umożliwi Ci sprawdzenie stanu wszystkich swoich zamówień, bez względu na to, jak zostały wykonane.

Materiały marketingowe w Twoim języku

Przyciągaj klientów, wyróżniaj się

Potrzebujesz pomocy przy sprzedaży produktów firmy Nokian Tyres? Zebraliśmy dla Ciebie tutaj wszystkie podstawowe materiały, są gotowe do użycia i łatwe do znalezienia. Są nawet dostępne w Twoim języku. Przygotuj się do zwiększenia sprzedaży!

Często zadawane pytania (FAQ)

Czym jest usługa Dealer Services firmy Nokian Tyres?

Udoskonalona usługa Dealer Services firmy Nokian Tyres łączy w jednym miejscu wszystkie stare usługi dostępne dla klientów B2B: Dealer Shop, Product Toolbox oraz Marketing Toolbox.

Ponadto obejmuje mnóstwo nowych funkcji:

  • nowy kanał uzyskania osobistej obsługi dostępny na każdym urządzeniu,
  • wyjątkowo szybki proces wyszukiwania i zamawiania w celu ułatwienia i przyspieszenia zamawiania opon,
  • cała historia zamówień klienta w jednym miejscu bez względu na użyty kanał zamawiania,
  • rzetelne i aktualne informacje na temat produktów i ich dostępności,
  • usługi i dodatkowe materiały dostępne w sześciu językach.

Czy coś podobnego nie było dostępne wcześniej? Jaka jest różnica?

Jedna ze starszych usług dostępnych dla naszych klientów B2B może być Ci znana: Dealer Shop, Product Toolbox lub Marketing Toolbox. Różnica polega tym, że nowe usługi dają Ci łatwy dostęp do funkcjonalności starszych usług z jednego miejsca. Przykładowo, w trakcie szukania produktu możesz zamówić go lub uzyskać więcej informacji na jego temat w jednym widoku. To proste i łatwe rozwiązanie pozwoli zaoszczędzić Twój czas. Skontaktuj się z przedstawicielem już dzisiaj, aby uzyskać dostęp do usługi!