FacebookInstagramLinkedInmenu-iconPinicon-playscroll-downsearchTwitterWhatsappYouTube
Menu

Nokian WR D3

bezpieczeństwa i beztroskiej przyjemności z jazdy dla pojazdów rodzinnych małej i średniej wielkości

Zapomnij o prognozie pogody

Opona Nokian WR D3 zapewnia najlepszą przyczepność i doskonałą sterowność w zmiennych zimowych warunkach.

  • NAJLEPSZA PRZYCZEPNOŚĆ ZIMĄ
  • STABILNOŚĆ I KOMFORT JAZDY
  • SAMOCHODY KLASY NIŻSZEJ I ŚREDNIEJ
  • DO 210 KM/H
Oficjalnie zatwierdzone do użytku w zimie
Oficjalnie zatwierdzone do użytku w zimie
Nokian WR D3
4.2
60

Opinie użytkowników

Ocenione 4.2 kryteria 60 oceny użytkowników

Rozmiary opon

155/70R13 75T

maksymalna nośność 387 kg, do 190 km/h

Pokaż dealerów

Pamiętaj

  • Przy wyborze opony kieruj się właściwościami odpowiadającymi twoim potrzebom. Oprócz trzech parametrów oznakowania unijnego, należy uwzględnić też szereg czynników związanych z bezpieczeństwem, wydajnością i środowiskiem.
  • Pomimo iż nowe oznakowanie ułatwia porównywanie modeli opon, decyzja o zakupie powinna być też oparta na informacjach uzyskanych od np.: autoryzowanych sprzedawców opon i wynikach testów przeprowadzanych przez niezależne magazyny.
  • Parametry przyczepności opony na mokrej nawierzchni nie definiują przydatności opony do jazdy w zimowych warunkach. Oznakowanie może być nawet mylące, stwarzając zagrożenie dla bezpieczeństwa w ruchu drogowym. W trudnych i zmiennych warunkach zimowych, najważniejszym czynnikiem zapewniającym bezpieczeństwo jest przyczepność na lodzie i śniegu.

Więcej informacji na temat oznakowania UE

155/80R13 79T

maksymalna nośność 437 kg, do 190 km/h

Pokaż dealerów

Pamiętaj

  • Przy wyborze opony kieruj się właściwościami odpowiadającymi twoim potrzebom. Oprócz trzech parametrów oznakowania unijnego, należy uwzględnić też szereg czynników związanych z bezpieczeństwem, wydajnością i środowiskiem.
  • Pomimo iż nowe oznakowanie ułatwia porównywanie modeli opon, decyzja o zakupie powinna być też oparta na informacjach uzyskanych od np.: autoryzowanych sprzedawców opon i wynikach testów przeprowadzanych przez niezależne magazyny.
  • Parametry przyczepności opony na mokrej nawierzchni nie definiują przydatności opony do jazdy w zimowych warunkach. Oznakowanie może być nawet mylące, stwarzając zagrożenie dla bezpieczeństwa w ruchu drogowym. W trudnych i zmiennych warunkach zimowych, najważniejszym czynnikiem zapewniającym bezpieczeństwo jest przyczepność na lodzie i śniegu.

Więcej informacji na temat oznakowania UE

165/70R13 79T

maksymalna nośność 437 kg, do 190 km/h

Pokaż dealerów

Pamiętaj

  • Przy wyborze opony kieruj się właściwościami odpowiadającymi twoim potrzebom. Oprócz trzech parametrów oznakowania unijnego, należy uwzględnić też szereg czynników związanych z bezpieczeństwem, wydajnością i środowiskiem.
  • Pomimo iż nowe oznakowanie ułatwia porównywanie modeli opon, decyzja o zakupie powinna być też oparta na informacjach uzyskanych od np.: autoryzowanych sprzedawców opon i wynikach testów przeprowadzanych przez niezależne magazyny.
  • Parametry przyczepności opony na mokrej nawierzchni nie definiują przydatności opony do jazdy w zimowych warunkach. Oznakowanie może być nawet mylące, stwarzając zagrożenie dla bezpieczeństwa w ruchu drogowym. W trudnych i zmiennych warunkach zimowych, najważniejszym czynnikiem zapewniającym bezpieczeństwo jest przyczepność na lodzie i śniegu.

Więcej informacji na temat oznakowania UE

175/70R13 82T

maksymalna nośność 475 kg, do 190 km/h

Pokaż dealerów

Pamiętaj

  • Przy wyborze opony kieruj się właściwościami odpowiadającymi twoim potrzebom. Oprócz trzech parametrów oznakowania unijnego, należy uwzględnić też szereg czynników związanych z bezpieczeństwem, wydajnością i środowiskiem.
  • Pomimo iż nowe oznakowanie ułatwia porównywanie modeli opon, decyzja o zakupie powinna być też oparta na informacjach uzyskanych od np.: autoryzowanych sprzedawców opon i wynikach testów przeprowadzanych przez niezależne magazyny.
  • Parametry przyczepności opony na mokrej nawierzchni nie definiują przydatności opony do jazdy w zimowych warunkach. Oznakowanie może być nawet mylące, stwarzając zagrożenie dla bezpieczeństwa w ruchu drogowym. W trudnych i zmiennych warunkach zimowych, najważniejszym czynnikiem zapewniającym bezpieczeństwo jest przyczepność na lodzie i śniegu.

Więcej informacji na temat oznakowania UE

TECHNOLOGIA CICHEJ ŚCIANY BOCZNEJ

Komfort podróży

Silent Sidewall Technology, czyli technologia cichej ściany bocznej, to specjalna strefa znajdująca się na ścianie bocznej opony odpowiadająca za wytłumienie hałasu oraz wibracji przenoszonych z nawierzchni drogi poprzez bieżnik. Pozwala to na ograniczenie hałasu, dzięki czemu jazda jest bardziej stabilna i komfortowa.

Slush Blower

Safer driving on wet and slushy roads

Research shows that driving in slush is even more dangerous than driving on wet or icy roads. As the name implies, the Slush Blower blows the water and slush away from the tyre's grooves. This significantly improves the efficiency of aquaplaning and slushplaning prevention, and also helps to maintain road contact on wet and slushy surfaces.

Obejrzyj wideo

Cool Touch Design

Low rolling resistance

Cool Touch Design minimises the friction and heat generation caused by unnecessary sipe movement. This is assisted by the heavy siping that does not break the edge of the tread block. This ensures excellent grip, while the framed block remains rigid. When the friction and heat generation have been minimised, the tyre's rolling resistance remains low. This makes the tyre roll sensitively and effortlessly, while saving energy.

Nagrody i recenzje prasowe

“Satisfactory“

Stiftung Warentest Winter tyre test 2015
Germany

Najwyższa nota na śniegu. Wysoka nota w jeździe na suchej nawierzchni i lodzie, oraz zużyciu paliwa i odporności na zużycie.  Czwarta lokata wśród 19 testowanych opon zimowych.

“Recommendable“

TCS Winter tyre test 2015
Switzerland

Najwyższa ocena na śniegu. Dobra ocena na suchych nawierzchniach. Dobra na lodzie. Czwarta lokata wśród 19 testowanych opon zimowych.

“Recommendable“

ÖAMTC Winter tyre test 2015
Austria

Najwyższa ocena na śniegu, dobra na suchych nawierzchniach. Bardzo godna polecenia także w kategoriach jazdy na lodzie, zużycia paliwa i odporności na zużycie.  Czwarta lokata wśród 19 testowanych opon zimowych.

“Satisfactory“

ADAC Winter tyre test 2015
Germany

Najwyższa ocena na śniegu, dobra na suchych i oblodzonych nawierzchniach. Dobra ocena także w kategoriach zużycia paliwa i odporności na zużycie.  Czwarta lokata wśród 19 testowanych opon zimowych. Godne polecenia z oceną ADAC „zadowalający".

95 % użytkowników poleca nasze produkty

Racjonalni klienci wymagają dużo od zakupionych produktów. Wrażenia z osobistego użytkowania produktu tworzą silne poczucie, czy zakup był dobry.

Oceń swoje opony!

Napisz swoją własną ocenę Sprawdź recenzje oceny produktow

Liczba opinii o produktach
15389
4.5
Nokian zLine