Nokian WR D4

Opony zimowe premium do samochodów średniej wielkości z mocnym silnikiem

This product is out of production

Wszystkie opony

Znajdź opony najodpowiedniejsze dla Ciebie

Opony zimowe premium do samochodów średniej wielkości z mocnym silnikiem

Nokian Tyres WR D4 to uniwersalne opony zimowe, opracowane z myślą o bezpiecznej, zrównoważonej jeździe na mokrej jezdni i na śniegu.

  • ZNAKOMITA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ I MOKREJ NAWIERZCHNI ORAZ NA ŚNIEGU
  • STABILNA, ZRÓWNOWAŻONA JAZDA
  • SKUTECZNA PREWENCJA AQUAPLANINGU I POŚLIZGU NA BŁOCIE POŚNIEGOWYM

* Poddane testom przez TÜV SÜD Product Service GmbH w październiku 2016 - styczniu 2017 Na podstawie zamówienia Nokian Tyres . Rozmiar opony: 205/55 R16 91H; samochód: VW Golf VII; miejsce testów: Papenburg (D), Wachauring (A), Ivalo (FI) Garching (D), Neubiberg (D); Nr raportu 713091822-WR.

Oficjalnie zatwierdzone do użytku w zimie
Oficjalnie zatwierdzone do użytku w zimie
WR D4

Opinie użytkowników

Ocenione 3.7 kryteria 230 oceny użytkowników


Najlepsza zimowa opona na jakiej jeździłem

Michu2137 • 4 miesiące temu

Przejeździłem póki co jeden sezon i nie mogę powiedzieć złego słowa, trzymają się świetnie na śniegu, lodzie, a i na mokrym dają sobie dobrze radę, trzeba bardzo się postarać żeby się w nich poślizgnąć

Czy ta recenzja była dla ciebie pomocna?
0
0

Po trzech sezonach

Keks • 5 miesiące temu

Zakupione w 2019 (produkcja teoretycznie 2018 Rosja - dziwnie nabity DOT) - 2 sztuki na osi napędowej w peugeot 308 sw. Opony na felgach stalowych bez przekładek użytkowane 3 sezon (max 20 000 km). Po prostu sypie się bieżnik - szczególnie na krawędziach, palcem można skubać - na środku pewnie z 5-6 mm jeszcze jest ale co z tego jak opony są do wyrzucenia. Hamują dobrze z ruszaniem gorzej - łatwo zrywają przyczepność (samochód kombi silnik 1,6 diesel 110 km) Nigdy więcej żadnych Nokianów.

Czy ta recenzja była dla ciebie pomocna?
0
2

Nigdy więcej

Obserwator2022 • 5 miesiące temu

Opony Wrd4 produkcja 2018, totalna porażka, spękane bardziej niż opony w przyczepkach z lat 90, bieżnik odpada. Niestety nie polecam nikomu. Totalne zaniżanie jakości, ze starą marką Nokian nie ma to już nic wspólnego.

Czy ta recenzja była dla ciebie pomocna?
0
1

Bieżnik się kruszy

Grzegorz • 6 miesiące temu

Opona produkcja 31 tydzień 2015, na aucie po raz pierwszy w listopadzie 2015. Obecnie zostało 5,5 mm bieżnika. Po zimie 2020 zauważyłem lekkie uszkodzenie bieżnika, myślałem że to jakieś uszkodzenie. Obecnie bieżnik od zewnętrznej strony zaczął się kruszyć. Na oponach są pęknięcia jakby opona miała ze 20 lat. W tym tygodni dla bezpieczeństwa przed pęknięciem opon już wymieniłem na letnie. Nigdy więcej marki Nokian na moim samochodzie pomimo mojej wielkiej sympati dla Finlandii.

Czy ta recenzja była dla ciebie pomocna?
1
1

Najgorsze opony jaķie miałem.

Nokian nigdy więcej • 7 miesiące temu

Opony po trzech latach eksploatacji i przejechanych ok 20tys km popękane ,wyglądają jak by miały 10lat.

Czy ta recenzja była dla ciebie pomocna?
1
1

słabe są te opony

adam wasilewski • 8 miesiące temu

nie wiem dlaczego, ale opony tej marki się rozpadają. w fabii mam japonce i nie ma z nimi problemu po takim samym okresie użytkowania choć z nieznacznie niższym przebiegiem

Czy ta recenzja była dla ciebie pomocna?
1
0

Po 3 latach na śmietnik

SMajka • 11 miesiące temu

Po 3 latach i 40 tysiącach na Fiacie Tipo są całe spękane i łuszczy się bieżnik

Czy ta recenzja była dla ciebie pomocna?
7
1

Całkiem niezła opona

Roomcajs • 11 miesiące temu

Kupiłem je z wyboru do minivana. Po 5 latach guma lekko stwardniała, ale żadnych pęknięć czy wręcz ubytków gumy nie było. Kupiłem następny komplet WR D4. Sezon zimowy minął i jest OK. Auto sprzedałem i szukam do kolejnego w innym rozmiarze. Czy będą to WR D4 czy WR SUV 4 nie wiem. Wiem, że miałem 2 komplety opon z którymi żadnych problemów nie było, ani podczas wyważania, ani eksploatacji. Poleciłem koledze, ten też zadowolony. Uważam, że jedną rzecz można poprawić, mianowicie zachowanie w zakrętach w błocie pośniegowym. Ma niewielką tendencje do wychodzenia na zewnątrz. Natomiast w porównaniu z producentem na D... w zakręcie jedzie jak po szynach. Z kolei produkt od C.... wydaje się być odrobinę lepszy, ale droższy. Nie jestem orędownikiem marki. Są lepsze opony, ale droższe, które też używałem. Letnie używam zupełnie innej firmy. Mam tyko takie wrażenie, że niektóre opinie należy czytać z przymrużeniem oka. Czy tą tak przeczytacie? Jest mi to całkowicie obojętne. Kto ma oczy niechaj czyta!

Czy ta recenzja była dla ciebie pomocna?
1
1

Pęka po dwóch latach. Kiepska jakosc

Tomi • 15 miesiące temu

Po dwóch latach pojawiły się pęknięcia. Po 5 bieżnik się kruszy. Wymieniane na każdy sezon przebieg około 40tys km.

Czy ta recenzja była dla ciebie pomocna?
9
0

zaskoczenie

ak • 17 miesiące temu

Opony kupione w wersji h xl, data produkcji 07 2017, po 3 zimach i niewielkim przebiegu w Oplu Zafirze są realnym zagrożeniem dla użytkownika. Bieżnik odpada, całe i wszystkie popękane. Strach jeździć.

Czy ta recenzja była dla ciebie pomocna?
7
0

No more reviews
No reviews
Ładowanie zawartości
Error loading reviews.

Rozmiary opon

155/70 R 13 75T

maksymalna nośność 387 kg, do 190 km/h

Znajdź dealera

Pamiętaj

  • Przy wyborze opony kieruj się właściwościami odpowiadającymi twoim potrzebom. Oprócz trzech parametrów oznakowania unijnego, należy uwzględnić też szereg czynników związanych z bezpieczeństwem, wydajnością i środowiskiem.
  • Pomimo iż nowe oznakowanie ułatwia porównywanie modeli opon, decyzja o zakupie powinna być też oparta na informacjach uzyskanych od np.: autoryzowanych sprzedawców opon i wynikach testów przeprowadzanych przez niezależne magazyny.
  • Parametry przyczepności opony na mokrej nawierzchni nie definiują przydatności opony do jazdy w zimowych warunkach. Oznakowanie może być nawet mylące, stwarzając zagrożenie dla bezpieczeństwa w ruchu drogowym. W trudnych i zmiennych warunkach zimowych, najważniejszym czynnikiem zapewniającym bezpieczeństwo jest przyczepność na lodzie i śniegu.

Więcej informacji na temat oznakowania UE

155/80 R 13 79T

maksymalna nośność 437 kg, do 190 km/h

Znajdź dealera

Pamiętaj

  • Przy wyborze opony kieruj się właściwościami odpowiadającymi twoim potrzebom. Oprócz trzech parametrów oznakowania unijnego, należy uwzględnić też szereg czynników związanych z bezpieczeństwem, wydajnością i środowiskiem.
  • Pomimo iż nowe oznakowanie ułatwia porównywanie modeli opon, decyzja o zakupie powinna być też oparta na informacjach uzyskanych od np.: autoryzowanych sprzedawców opon i wynikach testów przeprowadzanych przez niezależne magazyny.
  • Parametry przyczepności opony na mokrej nawierzchni nie definiują przydatności opony do jazdy w zimowych warunkach. Oznakowanie może być nawet mylące, stwarzając zagrożenie dla bezpieczeństwa w ruchu drogowym. W trudnych i zmiennych warunkach zimowych, najważniejszym czynnikiem zapewniającym bezpieczeństwo jest przyczepność na lodzie i śniegu.

Więcej informacji na temat oznakowania UE

165/70 R 13 79T

maksymalna nośność 437 kg, do 190 km/h

Znajdź dealera

Pamiętaj

  • Przy wyborze opony kieruj się właściwościami odpowiadającymi twoim potrzebom. Oprócz trzech parametrów oznakowania unijnego, należy uwzględnić też szereg czynników związanych z bezpieczeństwem, wydajnością i środowiskiem.
  • Pomimo iż nowe oznakowanie ułatwia porównywanie modeli opon, decyzja o zakupie powinna być też oparta na informacjach uzyskanych od np.: autoryzowanych sprzedawców opon i wynikach testów przeprowadzanych przez niezależne magazyny.
  • Parametry przyczepności opony na mokrej nawierzchni nie definiują przydatności opony do jazdy w zimowych warunkach. Oznakowanie może być nawet mylące, stwarzając zagrożenie dla bezpieczeństwa w ruchu drogowym. W trudnych i zmiennych warunkach zimowych, najważniejszym czynnikiem zapewniającym bezpieczeństwo jest przyczepność na lodzie i śniegu.

Więcej informacji na temat oznakowania UE

175/70 R 13 82T

maksymalna nośność 475 kg, do 190 km/h

Znajdź dealera

Pamiętaj

  • Przy wyborze opony kieruj się właściwościami odpowiadającymi twoim potrzebom. Oprócz trzech parametrów oznakowania unijnego, należy uwzględnić też szereg czynników związanych z bezpieczeństwem, wydajnością i środowiskiem.
  • Pomimo iż nowe oznakowanie ułatwia porównywanie modeli opon, decyzja o zakupie powinna być też oparta na informacjach uzyskanych od np.: autoryzowanych sprzedawców opon i wynikach testów przeprowadzanych przez niezależne magazyny.
  • Parametry przyczepności opony na mokrej nawierzchni nie definiują przydatności opony do jazdy w zimowych warunkach. Oznakowanie może być nawet mylące, stwarzając zagrożenie dla bezpieczeństwa w ruchu drogowym. W trudnych i zmiennych warunkach zimowych, najważniejszym czynnikiem zapewniającym bezpieczeństwo jest przyczepność na lodzie i śniegu.

Więcej informacji na temat oznakowania UE

ZNAKOMITA PRZYCZEPNOŚĆ NA KAŻDEJ NAWIERZCHNI

Opony na każde zimowe warunki, znakomite na mokrej jezdni i błocie pośniegowym. Opony Nokian WR D4 z wzorem bieżnika w kształcie strzały zapewniają sterowność i przyczepność w wymagających zimowych warunkach.

Żebro umożliwiające precyzyjne prowadzenie

Kontrolowane prowadzenie

Obszar centralny jest zdominowany przez mocne i masywne żebro centralne. Lamele mocnego żebra centralnego nie biegną przez całą jego szerokość, co zwiększa precyzję i kontrolę prowadzenia.

Zoptymalizowane lamele bloku Nokian

Większa przyczepność zimą, lepsze wyczucie prowadzenia

Każdy blok i lamela w stylowym wzorze bieżnika ma precyzyjny kształt i dokładnie zdefiniowaną rolę, co przekłada się na doskonałą przyczepność i prowadzenie.

Bloki zapewniające wydajność na śniegu

Maksymalna przyczepność na śniegu

Małe bloki bieżnika po obu stronach centralnego żebra są gęsto poprzecinane lamelami tak, że są one poprzyczepiane naprzemiennie do lewej i do prawej strony. Bloki bieżnika są podzielone na trzyelementowe grupy i posiadają na spodzie rowków komponenty wspomagające prowadzenie.

Sztywne bloki ułatwiające prowadzenie

Większa przyczepność i lepsze wyczucie jazdy

Stiff Handling Blocks (sztywne bloki ułatwiające prowadzenie) wyposażono w ciężkie lamele w celu poprawy trakcji; biegnąc od środka w stronę barku, stają się płytsze. To rozwiązanie zwiększa przyczepność na śniegu oraz poprawia wyczucie jazdy. Agresywna lamela aktywacyjna używana do zwiększenia działania bloku barku podczas przyspieszania i hamowania, czyli wtedy, gdy przyczepność jest najbardziej potrzebna, znajduje się na środku bloków barku.

Mieszanka kauczukowa Nokian Twin Trac Silica

Precyzyjna przyczepność, doskonała odporność na ścieranie, niskie zużycie paliwa

Wyjątkowe rozłożenie cząsteczek mieszanki kauczukowej Nokian Twin Trac Silica, zawierającej naturalny kauczuk, krzemionkę i olej rzepakowy, zapewnia doskonałe wyniki na śniegu i mokrej nawierzchni.

PEŁNIA ZADOWOLENIA Z OPON NOKIAN TYRES

Dzięki uprzejmości wszystkich dealerów Nokian Tyres biorących udział w tym specjalnym programie: Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie są Państwo zadowoleni z nowego kompletu opon Nokian Tyres, mogą je Państwo wymienić na nowy zupełnie za darmo.

DODATKOWA GWARANCJA NOKIAN TYRES

Dodatkowa gwarancja oznacza bezpieczeństwo i radość z jazdy w każdych warunkach. Dodatkowa gwarancja na wybrane opony to bezpłatny bonus dla klientów, który pozwoli kontynuować podróż pomimo nagłych wypadków.

W ramach programu dodatkowej dwuletniej gwarancji klient bezpłatnie otrzyma od dealera biorącego udział w programie nową, odpowiadającą uszkodzonej oponę w przypadku gdy oryginalna opona klienta ulegnie przypadkowemu uszkodzeniu.

95 % użytkowników poleca nasze produkty

Racjonalni klienci wymagają dużo od zakupionych produktów. Wrażenia z osobistego użytkowania produktu tworzą silne poczucie, czy zakup był dobry.

Oceń swoje opony!

Napisz swoją własną ocenę Sprawdź recenzje oceny produktow

Liczba opinii o produktach
16948
4.5
Nokian zLine