Wielowarstwowa struktura

Zastosowanie różnych mieszanek bieżnikowych ma wpływ na poszczególne właściwości opony.  W zewnętrznej warstwie bieżnika zastosowano mieszankę Nokian/ Nordic *Intelligent UHP Silica, stworzoną z myślą o dużych obciążeniach i jeździe z dużą prędkością, dzięki której opona zachowuje się przewidywalnie w każdych warunkach.   

Warstwa środkowa pod elastyczną powierzchnią bieżnika zbudowana jest z nanokrzemionki o małych cząsteczkach. To unikalne połączenie sprawia, że opona znacznie szybciej przenosi ruchy kierownicy, niż tradycyjne mieszanki 

Spodnią część złożonej struktury opony stanowi warstwa wyjątkowo mocnej gumy, która zmniejsza opór toczenia, a także redukuje nagrzewanie opony. Niższa emisja ciepła zwiększa trwałość opony a niskie opory toczenia przekładają się na niższe zużycie paliwa i niższą emisja substancji szkodliwych dla środowiska.

Wróć do poprzedniej strony