Badania oraz rozwój

Badania oraz rozwój

Głównym zadaniem działu Badań i Rozwoju jest wspieranie statusu firmy jako producenta najlepszych na świecie opon zimowych oraz opon leśnych. Kluczowa misja działu Badań i Rozwoju pozostaje niezmieniona od 80 lat: tworzyć opony dla konsumentów, którzy zmagają się z warunkami panującymi na Północy i którzy od swoich opon oczekują bezwzględnego bezpieczeństwa i wytrzymałości w każdych okolicznościach.

Znajdź opony najodpowiedniejsze dla Ciebie

Bezkompromisowe testowanie oraz północne oddanie

Bezkompromisowe testowanie oraz północne oddanie

Opona jest produktem zaskakująco technicznym. Składa się z ogromnej liczby komponentów, z których każdy podlega bardzo restrykcyjnym wymogom. Są one aktywnymi czynnikami bezpieczeństwa w pojazdach, zapewniającymi jedyny kontakt samochodu z podłożem. Finowie są z natury przyzwyczajeni do śniegu, lodu, błota pośniegowego oraz do zmiennej zimowej pogody. To jednak nie gwarantuje magicznej formuły dla opon zimowych.

Inteligentne technologie transportowe oraz opony zimowe wyprodukowane z biomateriałów

Inteligentne technologie transportowe oraz opony zimowe wyprodukowane z biomateriałów

Wyobrażając sobie kierowanie za 20 lat, mamy przed oczyma rewolucyjne, inteligentne technologie transportowe, samokierujące się pojazdy elektryczne oraz opony zimowe wyprodukowane z biomateriałów.

Nasze światowe osiągnięcia

Nasze światowe osiągnięcia

Podstawowym zadaniem jest przeprowadzenie testów w warunkach ekstremalnych, a to wymaga unikalnych umiejętności. Musimy próbować nowych rzeczy i testować nasze możliwości. Tylko w ten sposób będziemy w stanie tworzyć bezpieczniejsze i wytrzymalsze opony w przyszłości.

Pierwsza na świecie opona zimowa z chowanymi kolcami

Pierwsza na świecie opona zimowa z chowanymi kolcami

Wraz z wprowadzeniem koncepcyjnej opony zimowej Nokian Hakkapeliitta oraz jej przełomowej technologii, producent pierwszej opony zimowej na świecie już dziś daje przedsmak tego co nas czeka w przyszłości. Wraz z naciśnięciem przycisku kierowca może wysunąć kolce z opony by poprawić przyczepność opony na drodze. A gdy kolce nie są już potrzebne można je bez problemu wsunąć w głąb opony.